Inwoners en organisaties kunnen bij het Servicecentrum terecht voor rijbewijzen, reisdocumenten en vele andere producten en diensten. Een deel van de dienstverlening is tevens digitaal via de website beschikbaar. De gemeente is, naast het fysieke Servicecentrum, bereikbaar via de website, telefoon (14 070), sociale media (Facebook) en e-mail. Het is mogelijk om zelf of via de telefoon een afspraak te maken voor een bezoek aan het Servicecentrum Leidschendam. Wanneer een fysiek bezoek onmogelijk is, kan een huisbezoek geregeld worden. |
---|
Stand van zaken: |
Op basis van bezoekgegevens en gegevens over de tijd tussen het maken van een afspraak en het daadwerkelijk afspreken, wordt de baliecapaciteit aangepast. Dit betekent dat er bij toenemende drukte meer agendaplaatsen beschikbaar zijn. Op deze manier worden de openingstijden aan de vraag van inwoners aangepast. Door de piek in reisdocumenten is er een toename van afspraken in het servicecentrum. |
Vooruitblik: |
Op dit moment wordt de telefonische bereikbaarheid op weekbasis gemeten. De uitkomsten en verbetermogelijkheden worden gedeeld binnen de organisatie. |