Wat gaan we ervoor doen?

Toerisme, horeca en evenementen

We promoten recreatie en toerisme door citymarketing gericht op alle drie de kernen. Dat doen we door het uitvoeren van het  promotieplan LV Verrast, het uitdragen van  het toeristisch-recreatieve profiel van de gemeente en het versterken van de kwalitatieve en kwantitatieve bezoekerseconomie.
Het nieuwe evenementenbeleid wordt in 2024 geïmplementeerd. In het evenementenbeleid leggen we de focus op verspreide kleinschalige en middelgrote evenementen.
In 2024 wordt eveneens het nieuwe terrassenbeleid uitgerold.

Stand van zaken:

De gemeente promoot recreatie en toerisme door citymarketing. Op 13 april verschijnt het nieuwe magazine LV Verrast. Dit wordt uitgedeeld tijdens de opening van het nieuwe vaarseizoen.

Het evenementenbeleid loopt vertraging op vanwege de integrale aanpak en uitdagingen op gebied van capaciteit. Die integrale aanpak is nodig om het beleid ook in de praktijk uit te kunnen voeren.   

Het terrassenbeleid is in maart 2023 al vastgesteld.

Deze pagina is gebouwd op 06/06/2024 14:02:04 met de export van 06/06/2024 09:24:47